Fascicule de soare

Sunt momente in care ne pierdem stabilitatea, alunecam in goluri din care cu greu reusim sa iesim. Sunt clipe in care suntem pasibili de greseli monumentale pentru ca in goana dupa echilibru ne agatam de sforile cele mai alunecoase. Daca am inceta sa ne mai afundam in propriile noastre drame , am ridica pentru o secunda privirea la tot ce se afla in jurul nostru, am realiza ca azi, maine oricand…e o noua viata in jurul nostru care de abia asteapta sa fie inceputa! Zilnic o putem lua de la capat… Nu-i asa ca e placut cand desenezi pe o foaie curata , in locul uneia mazgalita? De multe ori avem tendinta de a crede ca daca am pierdut ceva , am pierdut totul. Ei bine , nu e deloc asa…Habar nu aveam eu ca in decurs de doar cateva zile mi s-au rezervat atatea…  Si toate astea pentru ca am ales in locul noptilor scrumate aiurea si al zilelor de ceata, sa zambesc mai des si sa ma bucur mai mult de cei din jurul meu!

I keep on dreaming…