Declaratie in termeni subtili…

Weekendul trecut mi s-a adeverit zicala ” Omul cat traieste invata”… Plimbandu-ma cu mainile in buzunar printr-un oras strain, ma intampina un ins oarecum grabit, cu o figura comuna care imi inmaneaza un flyer. Imi arunc ochii peste ele oarecum plictisita si mare mi-a fost mirarea sa citesc urmatoarele :

Ce?! Nu e romantic , fetelor? Mie aproape mi s-au umezit ochii… Si eu care ma gandeam ca au disparut toti baietii de moda veche… Aveti aici unul, fiti unice si spuneti „DA”  . In curand , o sa imi deschid si o agentie de matrimoniale, observ ca ma pricep !  🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. yuana1
    Dec 23, 2010 @ 22:03:11

    Baietii astia, ce nu fac ei ca sa ne atraga atentia:))

    Răspunde

  2. yuana1
    Dec 24, 2010 @ 09:56:02

    Nu cunosc exemplare, dar sigur exista. La ce imaturi sunt unii, nici nu ar trebui sa ne mai mire.

    Răspunde

Lasă un răspuns

