Cufarul cu amintiri…

Sunt convinsa ca vi s-a mai intamplat pana acum sa va legati emotional de unele locuri sau de unele lucruri care la prima vedere pot parea simple detalii lipsite de importanta. Cu toate astea peste timp va face o deosebita placere sa simtiti parfumuri sau sa vizualizati imagini ce v-ar putea aduce in minte amintiri de demult…

Genul asta de senzatie il am mereu ori de cate ori ma gandesc la casa bunicii mele, unde am trecut prin cele mai placute etape din viata, traindu-le la maxim… Acolo a fost locul unde mi-am petrecut copilaria inconjurata de saci de jucarii, unde intr-un mod pueril am testat ce meserie mi s-ar potrivi cel mai bine pentru viitor, unde veneam in fiecare seara cu genunchii rupti sau locul de unde mai tarziu, ieseam noaptea, pe furis pe geam foarte cocheta si fugeam in oras.

Locul pe care tocmai vi l-am descris este oaza mea de liniste. Tin minte, ma trezeam in fiecare dimineata cu mirosul mancarii care inca era pe foc si stiam ca am la dispozitie  o intreaga zi pentru a face tot ce imi pofteste inima, cum ar fi sa citesc, sa ascult muzica si sa ma „fatai ” in leagan , sa pierd vremea lenevind… Ce perioade dulci… Si acum imi par atat de departe norisorii pufosi desenati pe peretii camerei mele, leaganul care scartaia ruginit, marul care in fiecare an negresit arunca numai mere pline de viermi si de omizi, bataile cu apa rece, atatea si atatea lucruri care imi lipsesc si care au fugit dintr-un foc din programul existentei mele… Exista oare o nostalgie placuta care sa nu mai doara? Pentru ca daca da, as vrea sa o cunosc! Cine stie..?! Poate ajungem sa ne intelegem candva….

Lasă un răspuns

