Cu trambulina intre generatii…

De curand am fost la un bal al al bobocilor din liceul in care am studiat , unde am ramas profund dezamagita de proasta organizare si de numarul extrem de redus al insilor din sala. Acum incep sa fiu nostalgica, insa „pe vremea mea” sala Casei Studentilor era plina ochi, ne calcam pe picioare , dar ne distram macar… Mai nou, am simtit o mare plictiseala si un sictir desavarsit…

Ma gandesc ca am mai crescut si poate de asta ma simt deranjata de toata esecurile legate de organizare… Nimeni nu stia programul, ce moment artistic desfasoara, pe ce melodie exact. O tevatura totala..

Parca nimic nu mai ramane la fel si totul e intr-o degenerare continua…Ma intreb in stilul asta unde vom ajunge?!

Lasă un răspuns

