Turturi in flacari!

Niciodata nu am inteles de ce  oamenii decid sa deschida cufarul cu vorbe frumoase abia in momente critice in care sunt pe cale sa piarda o persoana importanta din viata lor  si situatia devine iremediabila… Uneori ma intreb de ce noi oamenii nu suntem obisnuiti sa spunem lucruri dragute, sa avem gesturi calde care sa ne exprime afectiunea fata de apropiatii nostrii. De multe ori visam la ideea ca lumea ar fi diferita ( in sensul bun al cuvantului) daca nu am mai fi atat de orgoliosi, atat de rigizi si de reci si daca am incerca macar pentru cateva momente sa ne exprimam sentimentele , daca le-am arata cat conteaza in inima noastra, am fi atat de fericiti, atat de bucurosi si eu… as vedea mai multi fulgi lipiti, topindu-se intr-o boare romantica prin centru. . .

1 comentariu (+add yours?)

  1. crissa
    Oct 21, 2010 @ 17:54:48

    turturi? fulgi?:X…. in kaufland aranjau coltuletu pt craciun:X…… globulete.. betea..:X… si oamenii sunt obisnuiti sa ” deschida cufarul cu vorbe frumoase in momente critice” pentru ca atunci cand avem alaturi o persoana ni se pare normal acel lucru si nu mai incercam sa il /o pastram ci doar sa continuam relatia…. doar atunci cand tinzi sa il/ o pierzi incerci sa il pastrezi . E ca si cum te-ai trezit la realitate.. dar nu ai cum sa dai timpu’ inapoi… Deh.. suntem o specie cu probleme:)… sa incercam sa nu le perpetuam:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

